Lotto med joker

Denny sov över här även igår, till idag.
Vid 13:15 åkte vi härifrån till skarphagen för att lämna in lotto, hehe. Jag spelade med idag, gick inte så bra. Fast det kan bero på att jag glömde mina rader som jag brukar spela med? Man kan alltid låtsas det i alla fall. Eller brukar och brukar förresten, tror jag har spelat det typ 2-3 gånger tidigare. Lite spänning är det.
Höll på att få 3 rätt på joker. Men sista siffran svek mig. =/

Hursom helst, efter inlämningen av lottot åkte vi 3 ner till stan, där vi gick och kollade lite.
Var bl.a. på clas ohlson, köpte två stegräknare där, en till mig och en till Pappa. Anledningen till det var att Pappa har sagt att det skulle vara roligt att veta hur mycket han går på jobbet. Och jag skulle med tycka att det vore roligt att veta ungefär hur många steg man tar per dag när man går ut. Inne är ingen mening med att ha den på.
Och jag såg hur fina underkläder som helst, fast jag köpte inga. Men måste gå dit någon mera gång, för dom var verkligen jättefina där.
Sedan gick vi vidare till en guldbutik där jag stod och kollade på fina ringar.. förlovningsringar.. Älskar såna, dom är så fina! =) Kan titta på sådana hur länge som helst.

Efter allt tittande sa Nall och jag hej då till Denny som skulle stanna kvar på stan ett tag till, och Nall och jag åkte upp till farmor och farfar för att farfar fyllde år, vet faktiskt inte hur gammal. =)
Dålig stil av mig kanske..

När vi sedan var hemma vägrade Nalls dator att lyda, så vi fick ringa till Denny såklart. Så Nall åkte och hämtade honom, och vad jag vet så klarade han av det på noll sekunder eller nåt.
Och nu har jag för första gången även fått se Denny äta 8 st vanliga hamburgare från mcdonalds.
Plus att han nu tar en dusch här hos oss.. När han är klar med det blir det säkert te och kaffe.
Så allt är i sin vanliga ordning skulle jag tro. =)

Kraams

Kommentarer
Postat av: Bea

Söt blogg du har :)

2009-01-11 @ 00:05:52
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad heter Nalls eg? : )

2009-01-11 @ 21:17:21
URL: http://differentthoughts.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag tror din farfar fyllde 73 år. :) Minns det eftersom han fyller dagen innan mig.

2009-01-12 @ 22:13:09
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0