Massor med skivor

Idag åkte Nall och jag iväg och hjälpte hans kusin vars bils motor hade börjat att koka. Skumt värre tyckte jag med tanke på kylan. Men det är tydligen inte alls ovanligt när det är så kallt som det har varit idag... här har det varit runt -10.
Efter det kom vi hem och in i värmen och jag slängde mig framför tv:n. Kollade som vanligt på glamour. Ett måste.
  Och på tal om skivor.
Det är precis vad jag lyssnat igenom idag.
Haft haft dom nere i källaren i typ 5 år, nästan 6 år,  på grund av att jag inte haft ork att lyssna igenom dom, men nu när jag flyttat till en egen tvåa var det dags att ta upp dom. Skivorna kan ju inte vara hemma hos Pappa hela tiden heller.
Vet inte riktigt hur många skivor det var, men det var säkert runt 50 st.. eller nåt sånt. Vissa behöll jag själv och andra får Pappa om han vill, och de han inte vill ha säljer jag eller nåt.. om det finns någon som vill köpa dom.
Har dessutom nästan lika många av de gamla hederliga kasettbanden som jag också måste ta och lyssna igenom någon dag och se om det är nåt att spara.
  När jag kom hem från all skivlyssning käkade Nall och jag grillad kyckling och revbensspjäll. Gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0