Råtta

Pappa och jag åkte iväg förut till media markt, där han köpte råttan till hans dator. Han stod och vela ett tag, men det blev till slut den som han hade kollat på först.
Plus att han även kollade lite på hårblåsar/hårtorkar och bestämde sig för en, och självklart var den slut. Så han fick ta en annan. I vilket fall som helst tror jag han blev nöjd. När vi kom hem till honom testade han såklart båda sakerna så att dom funkade och lite sådär. Efter det spelade vi lite kort.

Så jag kom hem för ca 30 min sedan, och nästan direkt efter ringer Nall och hoppades på att jag inte börjat med maten för att han beställt pizza. Tur för honom att jag bara satt på ugnen då. =)
Håller på att göra iordning hans matlåda till imorgon, snällt av mig.


Kommentarer
Postat av: ebbapebba :D

vilka härliga färger din blogg hade och fin var den! :)



hade bra, kika gärna in min blogg om du känner för det ! :D kraam!

2009-01-23 @ 16:57:09
URL: http://ebbapebbaaa.blogg.se/
Postat av: Philip

Råttan till hans dator. Ha ha? :P

2009-01-25 @ 22:06:05
URL: http://philipalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0