Rolig dag!

Vid 14.30 tog Nall och jag och åkte ner till min kära Morfar ett tag, mycket trevligt.
Nall som aldrig annars brukar vara med på yatzy var faktiskt med.
Efter morfar käkade vi lite grann och efter det gick Pappa och jag och spelade minigolf. Nall fick inte följa med.
Väldigt roligt faktiskt! Trots att jag förlorade med fyra. 65-61 blev det.
Fast jag måste säga att det var bra med tanke på att jag inte spelat det på ca 1.5 år. Eller nåt sånt. Tror till och med att det gick mycket sämre då än vad det gjorde idag. Men det är inte det som är grejen, huvudsaken är att det är roligt och det var det. Vi bestämde att vi ska spela snart igen. Och då kanske Nall får vara med, beror lite på om han vill det själv.
Han skulle ha följt med idag egentligen, fast Denny skulle komma över till oss.
Men när jag och Pappa kom hem hit igen så hade han fortfarande inte kommit utan Nall skulle precis gå och möta upp Denny nere vid konsum, så medan Pappa gick hem till sig hängde jag med Nall och hämta upp Denny.
Så nu sitter vi här alla tre och bara typ är tysta, en checkar lite på tv:n medan 2 sitter vid varsin dator.
Men det brukar vara så ibland, sen helt plötsligt börjar vi snacka.
Bara det att kaffet och te´t måste bli klart. =)
Och det är precis vad det är snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0