Tack!

Idag när jag loggade in här hade jag fått mina första meddelanden / kommentarer om både mig och våran hund Gubben, TACK! Det var verkligen snällt skrivet! Jag blev verkligen glad, och det kommer hålla mig glad länge. Det är alltid roligt när andra skriver till en, så skriv gärna mer, ni som läser. =)


Vad har hänt idag då?
Jo, det ska jag berätta. Inte för att det är något speciellt men i alla fall.
Gick hem till Pappa medan han var på jobbet och packade ner mer saker i en liten påse, dessa saker var bl.a. parfym och lite smink. Jag flyttade ju därifrån 1:a november och har inte hunnit få allt till nya lyan. Skam kanske, men för det första finns inte så mycket mera plats i den nya lägenheten, trots att det är en tvåa på 63 kvm, och för det andra är han så pass snäll att han låter mig ha kvar mina saker där tills jag har kommit lite mer iordning. =)
Saken är nog den att det gick så fort med själva flytten att vi typ bara ställde allt någonstans. Blev nog inte riktigt så att vi tänkte på att ställa sakerna i bättre ordning, men det är typ vad jag gör lite då och då. Rättar till och staplar upp.  
   När det var klart hur som helst städade jag lite i lilla badrummet, som var fullt av damm, det har ju bara stått där sedan 1:a november och samlat damm, så gissa om det behövdes! ;P
   När allt det var klart ringde jag min Nall och våran vän Denny  som kom över dit och sedan åkte vi direkt iväg och beställde kinamat.
Visst är det gott, men ibland blir det lite för mycket utemat.
Så imorgon får det nog bli något hemma!
    Nu är det te plus kaffe som gäller!

Krams!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0