Sön 14/6 2009

God morgon!

Ledsen för dålig uppdatering igår. Men kände inte för att skriva eller göra så mycket över huvudtaget. Vädret var nog tyvärr boven i dramat till stor del. Så spenderade dagen hemma genom att spela lite the sims, umgås med Nall & Denny. Så käkade vi kina mat med. Supergott.
Snackade även med Pappa i telefonen, och lite mer spelande av the sims. Hehe. Egentligen förstår jag inte hur det kan vara så roligt egentligen. =)

Ska om ett tag gå över till Pappa och umgås lite innan jag ska skjutsa ner honom mot resan. Han åker ju som bekant idag och blir borta i hela 10 dagar. Känns lite trist hehe. Fast han kommer ju hem sedan igen. Jag blir ju som sagt var den som tar hand om hans hem under tiden, så som vattna blommor, ta hand om posten och lite sådana saker som är viktigt.

Nej vet ni vad.
Har inte tid att skriva mera nu. Ska snart gå över dit.
Kramar

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Jag har aldrig spelat sims;P



/E

2009-06-14 @ 10:52:43
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, gud ja. Usch vilket dåligt o tråkigt väder dt är ute! FY! Man orkar verkligen nt göra ngt, var tog den fina solen vägen??

2009-06-14 @ 13:23:51
URL: http://ssweetchil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0