God förmiddag 19/1 - 09

Har precis tagit en dusch och blåst håret.
Så nu ska jag göra en uppgift som jag fått av af för länge sedan. Har redan gjort det mesta, men en grej fattas och jag måste göra det idag då jag ska dit senare idag med.
Aldrig roligt att gå dit. Okej, vissa saker man gör och det de säger kanske är bra, men mycket är helt meningslöst faktiskt. En hel del av det dom säger gör inte att man får jobb. Jobb kan man faktiskt söka själv utan att dom ska lägga sig i. Faktum är att det ibland blir värre, man känner sig stressad och mår inte särskillt bra heller.
Många gånger känns det som att dom bara finns där för att de ska tjata på en. Och sånt klarar man sig utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0