Jahapp

Då åkte Nall precis iväg till jobbet. Han blev inringd vid 09 idag.
Så det var klart att han ställde upp.
Skönt i alla fall, för han slutar vid 16, så det blev inte så länge idag.
När han kommer hem efter jobbet måste jag få honom att tanka våran 850, jag kanske ska iväg imorgon och klippa håret lite grann, men det är inget som är bestämt än. Fast ifall att så måste bilen vara tankad.
Jag kan ju alltid tanka själv, fast det är bättre om han tar det på sitt kort.
Han kan ju alltid ta den bilen, så kan jag ta den andra. Det är ju ändå volvo båda två. Mina gullgrisar.

Hur som helst. Har lite att klara av hemma idag, som egentligen skulle ha blivit gjort igår, och det är att stryka en duk, plocka ur en låda som jag packat från mitt gamla hem, och ställa upp två ljusstakar jag totalt glömt bort då jag tog bort alla andra julsaker.
Blir lite sur, hade jag kommit ihåg och orkat det så hade jag inte haft något att göra idag. Hade varit skönt.
Kraaams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0