Nya gröna

Tidigt i förmiddags åkte jag å Nall iväg för att köpa en palm, men det blev även en fin blomma av något slag, eller mer en kaktus med en blomma i mitten.
Plus att det blev två krukor till dom med.. gröna krukor.. Väldigt fina var dom iaf.
Efter det åkte han iväg till sin kusin medan jag gick över till Pappa och checkade lite tv. Han var dock inte hemma utan jobbade.
När jag kommit hem igen skulle jag bara vila lite i väntan på att Nall skulle komma hem, fast istället somnade jag i en timme. Helt olikt mig, jag brukar aldrig sova på dagen och händer det mår jag inte bra efteråt. Fast denna gång var det grymt skönt att sova.
Och sova är precis vad det blir nu efter utgång med Gubben, som våran hund heter! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0