Träning

Gick direkt och tränade lite efter att jag blev klar med tvätten.
Huff, så jag är trött som bara den nu. Att köra lite styrketräning för armar, och att cykla i 51 min gjorde mig helt slut.
Känns som att jag håller på att somna, men får ta lite te och något att äta så blir det nog bättre.
Känner mig i alla fall väldigt duktig som klarade av det.
Cyklade förr mycket innan jag flyttade, men det var enbart för min hemskt dåliga kondition. Och det har gett resultat, det märks så tydligt. Förr klarade jag knappt 2 minuter på den där cykeln innan jag inte orkade mer. Och nu hela 51 min!
Skulle ha orkat mera fast kände att jag ville hem, för jag har lite att plocka iordning på.
Det har på bara verkligen gått frammåt, och det bara på några månader.
Hur bra känns inte det?

Ni då? Tränar ni något?

Kommentarer
Postat av: Fillan ;)

Jag tränar styrketräning ;) Två gånger i veckan och sen ska jag försöka gå ut och springa två dagar i veckan oxå ;) Ha en bra dag ;)

2009-01-22 @ 07:40:50
URL: http://fillanhansson.blogg.se/
Postat av: nadja

hejhej

2009-01-23 @ 18:07:27
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0