Göra fint dag

Håller på och tvättar för fullt. Har också redan hunnit sopa golven och skaka mattorna ovanför badkaret. Det enda som är kvar nu är ju just tvätten och sedan damma lite, för det blir ju en del damm som flyger runt när man skakat mattorna. Därför väntar jag alltid ett tag så dammet hinner lägga sig. Hehe. Så smart. =)

Hade velat hälsa på morfar idag, men vet inte om jag hinner. Ska ju till Pappa lite senare när han slutat jobbet.

Läste aldrig i tidningarna igår. En massa annat dök upp. Lyckas på något sätt alltid komma upp något annat som gör att man helt enkelt aldrig hinner. Alltid finns något att göra här hemma eller något. Mycket på grund av att vi har just hund.
Och så dyker det upp reklam, tvätt, disk.. Och annat trist. Tur älskling gör en hel del med. =)
Skulle aldrig orka annars. Nej.. Lagarbete är ett måste hemma.

Fast eftersom jag snart är klar..  eller ja, om någon timme med tvätt och allt så hinner jag säkert med att relaxa lite efter det. Ska ju laga mat ikväll med.. just nu känner jag inte för det. Fast babe jobbar så han är nog rätt trött när han kommer hem sedan.

Jaja. Måste fortsätta här nu så jag blir klar.
Kram


Gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Nadja

jo det e så sant.. Men jag älskar att dricka ur samma när jag e hemma. Men det går inte borta. Kram

2009-06-04 @ 12:25:31
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: karin

vad duktig du är. skulle också behöva städa men jag är alldeles för lat.. :p

2009-06-04 @ 20:55:06
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Postat av: Nemo

Tvätta är aldrig kul.. ;( by the way: jag trodde du var typ 18 eller något först, inte 23! Ta det inte som en förolämpning bara, men du ser så ung ut :O

2009-06-05 @ 13:31:12
URL: http://enternemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0