13/5 2009

Tur att det inte är fredag idag med tanke på datumet. Hehe.
Annars gick jag upp strax efter halv nio, skönt att vakna skapligt men ändå inte sådär jättetidigt som det var igår när det var en timme tidigare. Denna tid är perfekt för att gå upp enligt mig. Då är det lagom mycket kvar av morgonen. =)
Och just nu är det strålande väder ute. Inte ett moln än så länge av vad jag kan se, härligt! Sedan vet man ju inte om det kan råka bli som igår att det blir molnigt på eftermiddagen.

Sitter här med hicka, otroligt jobbigt. Tur man inte är bland folk, för det skulle vara lite pinsamt. Hehe.
Nu verkar den ha gått över och det är dags att gå till köket för mitt morgonte. Ska bli så gott.

Synd man inte har något intressantare liv just nu. =/
Fast så är det, nu händer det ganska lite, fast det händer inte mycket här i Norrköping.

Jobbar för övrigt med den nya designen för fullt och är nog snart mer eller mindre klar med den.
Vi får väl se när den blir helt klar. Det tar nog ett tag. Jag är lite långsam när det gäller design, det här med koder alltså.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

kul med ny design :)

hoppas du får en bra dag!



kram

2009-05-13 @ 09:51:50
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: ROXY

jag vill ha båda jag, hehe.

vad gör du idag då? :D

krma

2009-05-13 @ 09:52:56
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Emilia

Kul med ny design :)

2009-05-16 @ 18:18:38
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0