20/5 2009

Imorse vaknade jag av att mobilen ringde. Det var de på nya af som hade hittat ett jobb som de undrade om jag var intresserad av. Sa ju såklart ja. Man får ju helst inte säga nej. Och som tur var var det inget som hade med telefonförsäljning att göra. Allt utom det typ. Hehe. Orka sitta med ett par hörlurar på skallen och snacka en massa med främmande människor. Nej.

Om ca 1h och 10 minuter ska jag vara på nya af för att gå igenom mitt personliga brev. Nu ska jag ytterligare en gång få höra "detta kan du ändra på". Det har folk redan gjort tidigare. Och oavsett vad de säger så kommer jag inte att ändra mitt brev. Det är mitt och jag är nöjd. =)
Mötet tar i alla fall bara 20 minuter, så det känns inte så farligt att gå dit.

Efter det ska jag till morfar och hjälpa honom att spika upp lite tavlor om ingen annan redan gjort det.
Hans lägenhet har nämligen blivit renoverad från en vattenskada och han fick flytta tillbaka i förrgår. Och allt såg ut som en storm hade varit där. Saker och ting bara låg här och där och ingen hade hjälpt honom att ställa ordning på saker och ting. Så det gjorde jag så gott jag kunde igår. Och idag ska jag som sagt var försöka göra resten. Som tur är har killen lovat mig att han ska hjälpa till.

Efter detta ska jag hämta ut mitt pass hos polisen. Fick ett sms om att det var klart idag.
Bra jobbat! Det tog bara ca 2-3 arbetsdagar. Vilket känns väldigt snabbt när de sa 5 arbetsdagar i telefonen. =)

Kram

Jag nu knaprandes på en lakrisal godis. =) Fick igår av babe.


Kommentarer
Postat av: Nadja

det e det jobbet som jag har arbetstränat på äldreboendet. =) Så nu vet jag inte vad som ska hända.. Vad var det för jobb som dem ringde om? =) kram

2009-05-20 @ 12:09:55
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

ja men man kan jue alltid söka.. telefonförsäljare är så jobbigt.. =( Nu e jag mätt och belåten. =) har dem god mat? =) kram

2009-05-20 @ 12:34:45
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: ja ,det var super! va är det för jobb ? :)

2009-05-20 @ 12:59:50
URL: http://lindah1.blogg.se/
Postat av: M a r i a h

Åh! Vad var det för jobb? Vad snäll du är som hjälper din morfar med att greja hemma ^^



Sv; Hehe, undrar varför? Man måste ju inte sitta och kritisera andras intressen på det sättet. En del kanske tycker att min killes intressen är något att ha. Och han hade inte uppskattat om de sade det högt ;) Jaja, boys =P



Nej precis! Hade det varit soligare på dagarna, så hade det nog inte gjort så mycket om det var mörkt litet tidigare.



Jag kör 9 olika stärkande övningar 15 reps och 2-3 set. Bla. dips, utfallsövning och armhävningar ^^ Men det märks att jag är otränad, för jag är hur trött som helst efteråt ,_. Hehe



Ha det finast idag!

Kramis

2009-05-20 @ 13:46:46
URL: http://nintendoandme.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej sötis! Kolla in hos mig, massa nya bilder, inlägg och sådant kommer dyka upp :o)



Lägg gärna till mig på bloglovin också, så du itne missar nått kul! :D <3

2009-05-20 @ 14:09:20
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma!

Hej! Allt bra med dej? :)

Kul med jobb ju. Ska iväg t stallet kl 18 och hjälpa till ja :)



Kram

2009-05-20 @ 16:19:08
URL: http://mrserika.blogg.se/
Postat av: Dragana

Hehe, det kallas personligt brev för att det är personligt. Klart att man inte ska ändra på det.

2009-05-20 @ 16:37:01
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0