Mer besök

Blev lite att jag somnade lite halvt som halvt efter maten. Förstår inte hur man kan bli så sjukt trött alltså.
Hahah, kanske beror det på att jag alltid annars är hur pigg som helst och ibland så tar all energi slut och jag måste ladda upp igen. Tur bara att det inte händer så ofta!
Så nu är jag i alla fall uppe och som vanlig igen, pigg och glad med andra ord!
Mycket kraft togs nog bort när jag läste http://mammamelissa.blogg.se/ . Det är så starkt skrivet.. Man kan verkligen inte låta bli att beröras och leva sig in i det hon skriver.

På tal om besök som rubriken säger. Denny kom hit för ca 30 min sedan med kakor och godis..
Så har käkat lite kakor, snacka om sött alltså. Gott ibland, dock inte för ofta.
Och godis äter jag nästan aldrig, tycker inte att det är så gott längre. Konstigt kanske?
Aja, nu ska jag fortsätta kolla på reprisen av våra bästa år på datorn. =)
Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0